Dere Tepe Düz Gittim

Eğlenceli bilgi serisinin  bilim ve eğlence garantili kitaplarının dili o kadar hoş ki okurken keyif almak kaçınılmaz. “Dere Tepe Düz Gittim” eğlenceli coğrafya dizisine ait bit kitap, okudum eğlendim iyi vakit geçirdim ve bir yandan bilgi depolarken diğer yandan gülmekten kendimi alamadım doğrusu. Bu kitapların içinde zorlama bir eğlence yok aksine bilim ve mizahı çok iyi bir araya getirmiş bir seri. Okurken öğrenmenin yanında insanın içinde araştırma isteği uyandırıyor.
dere tepe düz gittim timaş kitapBu kitaptan neler öğrendim;
-hayvanların nasıl sınıflandırıldığını
-tibet öküzlerinin 5.486m yüksekliğindeki himalaya dağlarında mutlulukla dolaştığını
-hindistanda yaşayan tatlı su levreğinin ağaçlara tırmandığını
-yavru fillerin gördğü kabustan olumsuz etkilendiklerini
-kanat burunlu yarasalarn böceklerin ayak seslerini işitebildiğini
-güvercinlerin yönlerini bulmak için güneş ve yıldızların konumundan faydalandıklarını
-siyah kuyruklu çayır köstebeklerinin labirent şeklinde tünel kazarak orada yaşadığını
-avını zehirleyen hayvanları
-bal rehberi kuşunun bir bal peteğini nasıl ele geçirdiğini
-aslanların avlanma tüyolarını
-hayvanların ilginç yemek yeme alışkanlıklarını ve daha pek çok şey…

Dere Tepe Düz Gittim daha fazlasını öğrenmek için can atmanıza neden olacak! Okurken zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksınız. Kitabı okurken,

• dünyadaki en aptal hayvanın hangisi olduğunu,
• akbabaların kafalarının niçin kel olduğunu
• kurbağanın hangi çeşidinin tuvaletlerde yaşadığını,
• vampir yarasalarının nasıl yaşadıklarını öğreneceksiniz.

Bilimin bu huzursuz edici tarafına dayanabileceğinizi düşünüyorsanız, o zaman okumaya ara vermeyin. Çünkü biz hayvanların dünyasına sızmaya gidiyoruz.
Vahşi canlıların bazılarıyla baş etmeye, meraklı doğa bilimcilerin sırlarını keşfetmeye ve bir gorille nasıl uzlaşılacağını öğrenmeye sizi de bekliyoruz.
Müthiş bilgi dosyaları, ilginç mini testleri, öğretmen sınavları ve çılgın hayvan karikatürleriyle Dere Tepe Düz Gittim bilgiyle kaynıyor!
Öğrenmenin birçok yolu var, ama Eğlenceli Bilgi gibisi yok.

  • Dere Tepe Düz Gittim
    Orijinal Adı: Nasty Nature
    Yazar: Nick Arnold
    İllüstrasyonlar: Tony de Saulles
    Çeviri: Ayşe Sevindi
    160 sayfa, Timaş Yayınları

 

Dere Tepe Düz Gittim” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

