Çocuklar İçin Çizim Teknikleri 4 – Meslekler

cocuklar-icin-cizim-teknikleri

Mavibulut Yayınları’ndan “Çocuklar İçin Çizim Teknikleri” dizisinin 4. kitabı da çıkmış!
Dizinin bu kitabı meslekler üzerine adım adım öğretici uygulamalar içeriyor. ilk başta hangi mesleğin başlığındaysak o mesleği yapan bir insanın aşama aşama nasıl çizildiğini öğreniyoruz ilerleyen sayfalarda da o meslekte kullanılan aletleri ve konuyla ilgili nesnelerin çizilişlerini adımlar halinde görüyoruz. kitapta konu edilen toplan 14 adet meslek bulunuyor. Bu meslekler ; bebek bakıcısı, aşçı, öğretmen, pastacı, inşaat ustası, doktor, marangoz,bakkal çırağı, kuaför,bahçıvan, müzisyen, terzi ve ressam.
Özellikle aileler dışında resim öğretmenlerinin de ilgisini çekecek çok hoş bir başvuru kaynağı bence. İçindeki temaları, çizimlerin kolay uygulanabilir şekilde açıklayıcı anlatımı  ve eğlenceli yapısını çok beğendim, bir kenara not almanızı öneririm. Elbette ben de kitabı incelerken bir yandan bir şeyler çizmeye çalıştım ve bu süreçte çok eğlendim, artık bende 7 adımda doktor ve çiftçi çizebiliyorum :)

Bu dizi için her zaman sorulan “Kaç yaş grubu için?” sorusuna verilecek yanıtımız da şu: Eli kalem tutan herkes için… Çünkü resim yapmaya ilginin ve resim yapma yeteneğinin yaşla bir ilgisi yoktur. Çocuğunuza ya da kendinize uygunluğuna sizin karar vermeniz daha doğru olacaktır.

cocuk-meslek

 

  • Çocuklar İçin Çizim Teknikleri 4 Meslekler
    Hazırlayan ve Resimleyen : Rosa M. Curto
    Türkçesi: Keriman Güldiken
    96 sayfa
    Mavibulut Yayınları

 

Bir Cevap Yazın

