Adım Adım 365 Etkinlik

adim-adim-etkinlik

Hazır çocuklar tatildeyken zamanınızı kaliteli ve eğlenceli bir şekilde geçirmenin tam sırası. İster çocuklarla beraber bol bol kitap okuyun ister gezip tozun ama fırsat bulursanız bu yazıda bahsedeceğim kitaba mutlaka biraz zaman ayırın.
Benim bu yaz eğlenmemi sağlayacak bir dolu kitabım var bunlardan biri de “Adım Adım 365 Etkinlik”. Sadece çocuklar için değil elbette benim gibi kağıdı makası, kesip biçip yapıştırmayı seven herkesin deli olacağı türden bir kitap :) Kitapta tamamı kağıt ve kartondan yapılan bir sürü etkinlik bulunuyor, sıkıcı hafta sonlarını verimli bir şekilde değerlendirmek için biçilmiş kaftan bence. Hem kız hem de erkek çocuklarına keyifli vakit geçirtecek güzel ve yaratıcı etkinliklerle dolu dolu bir kitap. Biraz da kitabın yapısından bahsedeyim; öncelikle sıradan kitaplar gibi değil kocaman ve telli defterlere benziyor, sayfaları da oldukça kalın ve kaliteli. İçeriğindeki görsellere zaten bulacak kusur yok. Etkinliklerinde ise neyin nasıl yapıldığını ayrıntılı bir şekilde göstererek anlatması bence en büyük artısı.

Gazeteden kalelerle çevrili mukavva şehrinizde, çiçekten çiçeğe konan kâğıt kanatlı kelebeklerin peşinden koşabilirsiniz. Rengarenk kâğıtlardan yaptığınız pastalarla; uykucu kedileri, cambaz palyaçoları hatta mukavva dinozorları bile besleyebilirsiniz.
Herkes için adım adım…
1. Okul öncesi çocuklarının ebeveyn ve öğretmenleri! Biz kitap size çocuklarınızla eğlenceli vakit geçirirken onların görsel zekâlarını ve el becerilerini de geliştirme fırsatı sunuyor.
2. İlköğretim öğrencileri! Teknoloji ve tasarım dersleri için pratiklik kazanmanızı ve arkadaşlarınıza, el emeği göz nuru hediyeler yapmanızı sağlayacak öneriler bu sayfaların içinde.
3. Kız teknik ve meslek lisesi öğrencileri! Arkadaşlarınız arasında ön plana çıkmak için bu kitabın sayfalarını çevirmeye başlayın. Müthiş fikirlerle karşılaşacaksınız.
4. Okul öncesi öğretmenlği bölümünde okuyanlar! Bu kitap sizin için harika bir kaynak olacak.123vs

  • Adım Adım 365 Etkinlik
    Özgün Adı: 365 Things to Do with Paper and Cardboard
    Hazırlayan: Fiona Watt
    Resimleyenler: Antonia Miller, Erica Harrison, Emily Beevers
    Çeviri: Esma Fethiye Güçlü
    127 sayfa
    Timaş Çocuk
Adım Adım 365 Etkinlik” üzerine 2 yorum

  1. Bu tarz kitaplar görüp özeniyordum bende :) Sadece çocuklar için değil umarım bu kitap..
    Kim bilir ben de kağıttan gemilere kediler koyup gezdiririm onları :)
    Paylaştığın için teşekkürler.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

