Çizgili Defter

cizgili-defter Kırtasiye ürünlerini sevmeyen var mıdır bilmiyorum ama ben tek kelimeyle bayılıyorum. Rengarenk kalemler, kağıtlar, bantlar, defterler vs derken insanın cidden başı dönüyor :) Benim bu yaz en sevdiğim parçalardan biri de çizgili defter oldu. Hem kaliteli cildi hem de defterin sayfalarındaki Günışığı Kitaplığından çıkan kitaplara ait minik çizimler ve alıntılar muhteşem! Bu güzel defterin sayfalarında aklımda tutmak istediklerim, kitap listelerim, okuma notlarım, tarifler, minik ayrıntılar ve daha bir dolu güzel şey birikti ve birikmeye devam ediyor. Defterin sonuna yaklaştıkça üzülsem de başa dönüp pek çok güzel şey hatırlamak mutluluk verici benim için ;)

Kısacası çizgili defterim pek bi sevdiğim yazmalara çizmelere kıyamasam da kullanmaktan büyük mutluluk duyduğum en güzel defterim.

cizgili-defter-1

Çizgili Defter” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

